Elektronikus önkormányzati ügyintézés indítása

bszekinfo 2019.09.25, 09:58

Az E-önkormányzat portál  az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.
Az online ügyintézéshez szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás. A KAÜ az alábbi elektronikus azonosítási szolgáltatásokat biztosítja:
- Ügyfélkapus azonosítás (Ügyfélkapu)
- Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (RKTA)
- Elektronikus személyazonosító igazolvány (eSzemélyi).
Nem természetes személy nevében történő ügyintézés esetén az eljáró személynek KAÜ-azonosítással kell bejelentkeznie.
A KAÜ-s azonosításról szóló tájékoztatást a KAÜ portálján és a szolgáltató oldalán tekintheti meg.

Az E-önkormányzat portálra nem kell regisztrálnia. Első látogatáskor, a BEJELENTKEZÉS gomb megnyomásával, KAÜ-azonosítás és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használhatja a portál szolgáltatásait. 
Amennyiben bejelentkezés nélkül szeretne ügyet intézni, VÁLASSZON ÖNKORMÁNYZATOT! 
Bejelentkezés nélkül megnyithatja, kitöltheti és elmentheti az űrlapot, de a beküldés nem lehetséges.

​Az elektronikus önkormányzati ügyintézés ide kattintva indítható

Akadálymentes Változat


 Nagyobb betűméret
 Kissebb betűméret
 Magas kontraszt
 Negatív kontraszt
 Visszaállítás